Xenoblade Chronicles 3 dezvăluie mai multe detalii despre clasele de personaje și arte

Imagine: Nintendo / Monolith Soft

Nintendo a lansat astăzi o altă „Notă Xenoblade” grozavă, care intră în mult mai multe detalii despre unele dintre opțiunile pe care le veți avea în luptă în Xenoblade Chronicles 3.

Este destul de lung, dar se concentrează pe câteva părți ale viitorului RPG, cum ar fi cursurile și artele talentelor, așa că avem o idee și mai bună despre ce ne putem aprofunda când jocul va fi lansat pe 29 iulie. Puteți consulta postarea de blog pe site-ul japonez al Nintendo chiar aici, dar detaliile au fost traduse de oamenii de la Perfectly Nintendo, așa că le mulțumesc foarte mult!

Primul este Arts, un termen familiar fanilor serialului. Artele sunt abilități pe care personajele le pot folosi în luptă și fac mai multe daune decât atacurile automate obișnuite (gândiți-vă la „Back Slash” al lui Shulk sau „Sword Bash” al lui Rex). La fel ca în Xenoblade Chronicles 2, artele vor fi alocate butoanelor B, X și Y și, odată ce utilizați unul, va trebui să așteptați ca timpul de răcire să se încheie înainte de a-l folosi din nou.

04
Imagine: Nintendo

În funcție de clasă, fiecare personaj va avea un set de mișcări diferit. Fiecare clasă poate învăța cinci arte, dar poți avea doar trei atribuite simultan, așa că va trebui să te adaptezi în funcție de inamicii cu care te lupți.

Știm deja despre cele trei clase de bază de Attacker, Defender și Healer din postarea Nintendo din aprilie, dar acestea au fost defalcate mai departe aici:

atacatori

  • luptător cu sabia – Clasa de pornire a lui Noah, o clasă echilibrată care este eficientă împotriva șefilor și monștrilor unici.
  • Concasor – Clasa de pornire a lui Sena, o clasă extrem de puternică, dar lentă, care poate zdrobi garda inamicilor, dar poate face atât de multe daune încât aceștia sunt adesea vizați de inamici.

apărători

  • Zefir – Clasa de start a lui Mio, un specialist în viteză care se sustrage atacurilor și reacționează cu un contraatac puternic. Clasele Zephyr pot proteja și aliații din apropiere.
  • gardă grea – Clasa de pornire a lui Lanz, avea o armă mare asemănătoare unui scut și poate atrage cu ușurință atenția inamicilor și poate oferi mari beneficii defensivi pentru grup.

vindecătorii

  • artiler medical – Clasa de pornire a lui Eunie, ei pot plasa cercuri de vindecare pe sol pentru ca aliații să alerge, dar prea multă vindecare poate atrage prea multă agresiune inamicului.
  • Tactic – Clasa de pornire a lui Taion, o clasă de sprijin care poate slăbi inamicii prin adormirea lor și, de asemenea, crește evaziunea grupului tău.

Nu numai că, în funcție de locul din care provine clasa, indicatorul Arts se umple diferit. Pentru Swordfighter, Heavy Guard, Medic Gunner (toți de la Agnus), ecartamentul lor se umple în timp. În timp ce pentru Zephyr, Crusher, Tactician (clasele lui Keves), indicatorul lor se umple la autoatac.

03
Imagine: Nintendo

Revenind în special la arte, ca spadasin, Noah va învăța atacuri care sunt mai eficiente în funcție de locul în care loviți inamicul. „Sword Strike” care vă va permite să aplicați statutul Break atunci când atacați inamicii din lateral, în timp ce „Edge Thrust” este mai puternic din spatele inamicului.

Pentru clasa Zephyr a lui Mio, „Butterfly Blade” va face ca inamicii să o vizeze pe ea în loc de alți membri ai partidului, iar tu trebuie să-l folosești cu „Air Fang”, ceea ce mărește puterea de atac atunci când un inamic te țintește pe tine.

Clasele primesc, de asemenea, arte mai puternice numite Talent Arts. Revine Talent Gauge din Xenoblade Chronicles, pe care trebuie să-l completați pentru a vă folosi Talent Arts. În funcție de clasa personajului tău, indicatorul de talent va necesita o metodă diferită pentru a-l completa:

  • atacatori va trebui să ataci din lateral sau din spate
  • apărători îți va crește calibrul evitând sau apărând atacurile inamice
  • vindecătorii sporește-l pe al tău sprijinind, vindecând sau revigorând membrii partidului

O artă a talentului Swordfighters se numește „Overclock Buster”, care este cu siguranță un nume de atac RPG, care provoacă și mai multe daune dacă inamicul este uluit. Zephyrs vor putea folosi „Gemini Strike”, un atac rapid de evadare care oferă și protecție pentru grupul lor.

12
Imagine: Nintendo

Dacă ești îngrijorat să fii blocat într-o singură clasă cu un personaj, atunci nu este nevoie să fii! Veți putea schimba clasele pe parcursul jocului. Dar fiecare personaj poate „stăpâni” o clasă, ceea ce va pune la dispoziție anumite abilități, indiferent de clasă pe care o jucați. Deci, dacă îl stăpânești pe Swordfighter ca Noah, apoi îl transformi în Zephyr, el va avea acces la câteva abilități suplimentare din clasa Attacker.

De asemenea, veți putea fuziona aceste arte. Artele stăpânite pot fi combinate cu Artele din clasa ta actuală pentru a combina cele două efecte ale acestora, creând Arte Fuziune, care practic îți permite să folosești două atacuri în același timp. Cicatrizare Y faci pagube mari, zici? Nu știm dacă asta va fi posibil, dar imaginează-ți posibilitățile…

Nintendo a împărtășit, de asemenea, câteva sfaturi utile de luptă, cum ar fi comutarea între inamici și concentrarea pe rând, înlănțuirea atacurilor într-un combo (fanii Xenoblade știu că sparge, doborâ, asoma, clătește, repetă…) și anulează atacurile, ceea ce ajută la umplerea acelui lanț. Indicator de atac! Și cine nu vrea să folosească puterea prieteniei pentru a se uni și a învinge dușmanii?

E deja 29 iulie? Vom trece peste joburile noastre în așteptare și toate celelalte lansări ale jocului de acum până atunci? Nu suntem siguri… totuși, spuneți-ne ce părere aveți despre aceste detalii din Xenoblade Chronicles 3 (și spuneți-ne cât de entuziasmat sunteți) în comentarii!

.

Add Comment