Volvo va folosi Unreal Engine de la Epic pentru a crea grafice „fotorealiste” în mașinile sale electrice

Volvo va fi cel mai recent producător auto care va valorifica priceperea grafică a Unreal Engine de la Epic Games. Producătorul suedez de automobile a declarat că va fi un parteneriat cu Fortnite creator să aducă „vizualizare fotorealistă” următoarei generații de vehicule electrice.

Cheia parteneriatului Volvo/Epic va fi „interfața om-mașină” (HMI), care, în contextul deținerii vehiculului, este o altă modalitate de a descrie modul în care proprietarii de mașini interacționează cu software-ul din vehiculul lor. Volvo spune că Epic va ajuta la construirea unei platforme în care inginerii producătorului auto pot proiecta software care va îmbunătăți HMI-ul, menținând în același timp nivelurile de siguranță pe care Volvo și-a mizat o mare parte din reputația sa.

„Această tehnologie ne oferă capacitatea de a crea imagini de foarte înaltă calitate, receptive cu care să ne jucăm și să suprapunem informații cu care, să creăm randări realiste atunci când este necesar, toate astea”, a spus Thomas Stovicek, șeful experienței utilizatorilor la Volvo. . . mașini. „Deci este vorba de crearea următoarei generații de HMI pentru clienții noștri.”

Imagine: Volvo

Securitatea va fi un aspect central al noului parteneriat, a spus Stovicek. De-a lungul anilor, compania și-a construit reputația pe siguranța și designurile ciudate, iar anunțul de astăzi are scopul de a sublinia acest lucru. În mod ideal, Volvo dorește să folosească Unreal Engine pentru a reprezenta ceea ce senzorii externi ai vehiculului, cum ar fi camera, radarul și în curând lidarul, văd în afara mașinii pentru șoferi, fără a fi „covârșitor”, a spus el, adăugând: „Poate fi greu. “. proces.”

Alte informații, cum ar fi navigarea și durata de viață a bateriei, precum și prezentarea acestor informații, cum ar fi lumina, culoarea și grafica în mișcare, vor fi îmbunătățite datorită colaborării cu Epic Gamers, a spus Stovicek.

Unreal Engine este instrumentul principal al lui Epic pentru crearea de grafică 3D realistă, introdus pentru prima dată în shooterul la persoana întâi din 1998. Ireal. De atunci, a fost folosit într-o varietate de genuri de jocuri și a fost adoptat de alte industrii, în special industria de film și televiziune.

Industria auto este o țintă deosebit de atractivă pentru Epic Games, în principal pentru că mașinile sunt mai ușor de redat realist decât oamenii. (Ceea ce vorbește și despre popularitatea și proliferarea jocurilor de curse.) Mai recent, Epic a spus că va colabora cu GMC pentru a furniza software HMI pentru pickup-ul Hummer EV 2022.

Imagine: Volvo

Dar Epic a devenit din ce în ce mai interesat de industria auto. Logica este simplă: mașinile moderne sunt în primul rând conduse de software, cu zeci de computere de bord care se bazează pe ecrane tactile și interfețe digitale pentru a alimenta centrele de infotainment. Iar Unreal Engine este o platformă excelentă pentru construirea de software, așa că de ce să nu puneți acel software în mașini?

„A devenit foarte atractiv, odată cu noul hardware care vine la mașini, să ne gândim la mașină ca la o platformă suplimentară pe care trebuie să o recunoaștem”, a spus Heiko Wenczel, șeful laboratorului Epic Games la Detroit, fie că „din perspectiva HMI, din un punct de implicare, a ceea ce capabilitățile jocului pot aduce cu adevărat experiențelor utilizatorilor în mașină.”

Nici Volvo, nici Epic nu au spus care vehicule vor fi primele care vor prezenta software-ul furnizat de Unreal Engine sau ce fel de cronologie ar trebui să se aștepte clienții să vadă aceste caracteristici implementate în flota mai largă a Volvo.

Volvo a declarat că intenționează să vândă 600.000 de vehicule electrice până la jumătatea deceniului și că va construi o fabrică de producție de baterii în Europa până în 2026. Compania a declarat că lucrează cu partenerul suedez Northvolt la o nouă generație de baterii cu densitate energetică mai mare concepute pentru a fi integrate. ca element structural al vehiculului. Noile baterii, planificate pentru după 2025, vor permite o autonomie mai mare între încărcări, până la 625 mile (1.006 kilometri) și timpi de încărcare mult mai rapid.

Volvo aduce, de asemenea, dezvoltarea de software în interior, ca o modalitate de a ajuta la accelerarea lansării de noi actualizări pentru flota companiei sau de a remedia erorile din sistem. Noul sistem de operare, care se va numi VolvoCars.OS, va alimenta următoarea generație de vehicule electrice a companiei și va permite conducerea nesupravegheată pe autostrăzi.

Imagine: Volvo

Noul sistem de operare va acționa ca un „sistem umbrelă” pentru toate sistemele subiacente care funcționează în interiorul vehiculului, inclusiv Android Automotive OS, Blackberry QNX, Linux și AUTOSAR. Compania a spus că noua sa arhitectură va avea un computer central format din două sisteme pe un cip furnizat de Nvidia. Inițial, unul se va concentra pe funcțiile de conducere de bază, iar celălalt pe funcții semi-autonome și funcții mai avansate. În viitor, Volvo speră să sintetizeze cele două computere într-un singur sistem pentru o procesare mai eficientă.

În cele din urmă, Volvo dorește ajutorul Epic Games în modernizarea vehiculelor sale de nouă generație, recunoscând în același timp că supraîncărcarea funcțiilor este o problemă reală. Desigur, vor fi incluse randări mult mai clare, culori mai bogate și noi animații 3D. Dar orice distrage atenția șoferului nu va face parte din pachet.

„Nimic nu este pe masă pentru noi”, a spus Stovicek. „Dar, desigur, ceea ce este important pentru noi este că îl introducem la momentul potrivit, asigurându-ne în același timp că avem o experiență de condus în siguranță și că nu distragem atenția șoferului în mod inadecvat”.

Add Comment