Slime Review – Există mulți pești în mare, dar toți încearcă să te omoare

A inventat cineva deja termenul Limbolike? Platforme 2D cu defilare laterală, care sunt puțin Tim Burton-y și posibil monocrome. Știi care este? Silt este un Limbolike, doar că este Limbo sub mare. Alte parteneriate libere pe care le-am făcut includ Minute Of Islands și, mai ciudat, Gormenghast. Dar după ce am menționat acest din urmă, și pentru că oamenii cărora le place Gormenghast Într-adevăr sângeros ca Gormenghast (o poziție rezonabilă) și să răspund evocării sale ca câinii lui Cehov în libertate la cea de-a 11-a competiție anuală a Campionatelor Naționale de Juniori Mondiale Ringing, acum va trebui să temperez așteptările.

Slime nu este rău, mă grăbesc să adaug. În ea, joci un scafandru sau, eventual, un costum de scafandru bântuit de adâncime, înotând în jurul unui coșmar acvatic 2D ciudat, totul în negru, alb și gri. Deci, în acest sens, nu este un joc de platforme, pentru că plutești, dar există puzzle-uri legate de traversări și obstacole din mediu, așa că urmărește. Ca scafandru, nu ai prea multe aptitudini: poți să-ți scoți o torță de pe față și să înoți puțin mai repede dacă vrei, dar poți să-ți vomi un tentacul de susținere făcut din lumină din cască și să-ți trimiți sufletul în apropiere. peşte. Și acești peștișori do au abilități. Un piranha poate mușca prin cabluri sau lanțuri care îi blochează calea, crabii pot sparge obstacole mecanice cu carapacea lor tare, iar ceea ce arată ca raze sau razele se pot teleporta la o distanță scurtă.

Sunt doar trei și de multe ori trebuie să legați posesiunea peste mai multe animale succesive pentru a rezolva un puzzle. Transformă-te într-un pește lung și rapid pentru a trece cu viteză prin mănușa de lucruri asemănătoare anemonei, apoi într-o școală de picăci pe care apoi îi scufundi în otravă și îi folosești ca momeală. Sau pe un crab pentru a trece printr-o mănușă de lame, apoi pe un derapaj de teleport pentru a intra într-o cameră de anghile electrice, apoi pe o anghilă pentru a porni un motor. Fiecare zonă introduce unul sau două noi concepte și pești, iar apoi ești pus la încercare într-o luptă cu șefi împotriva unei creaturi foarte mari, dar în care lupta cu șefii este un alt puzzle în mai multe etape (folosește peștele-ciocan pentru a sparge pietre în anumite comanda etc.). Este o creștere treptată a complexității și dificultății. Ai mai jucat jocuri înainte.

Asociația Minute Of Islands vine din ciudățenie biomecanică. Fiecare șef este posibil un animal uriaș, dar posibil și o mașină uriașă, iar deschiderea jocului este un mic poem ciudat care îți spune să furi puterea acestor goliați; fură-l de la tine ochi. De fiecare dată când o face, se întoarce într-o lume ciudată, goală, în care intră într-o mașinărie subacvatică care este atât avansată, cât și străveche. La fel ca fuziunea incomodă de metal și carne a lui MOI, lumea atent desenată a lui Silt este tulburătoare și extraterestră (deși poate este mai ușor să obții acel efect în alb și negru decât în ​​revolta de culoare a Minute Of Islands). Există câteva fragmente cu adevărat interesante în care înoți din fălcile unui monstru uriaș mort sau într-un mare gol suspect, iar camera se trage înapoi pentru a sublinia cât de slab și de mic ești.

Aici intervine și Gormenghast, pentru că ai impresia că clădirile goale și creaturile ciudate pe care le întâlnești fac parte dintr-un tip mult mai mare de chestie, care are propriile sale tradiții și moduri de a fi ciudate. A doua zonă implică un copac scufundat, locuit de bărbați îmbrăcați în păsări. cel putin eu a gandi asta erau și părea exact genul de lucru care ar face parte din ceremonia tradițională de strângere a ouălor albastre la a treia aniversare a moștenitorului sau orice altceva. Practic, am simțit că echipa Spiral Circus a avut cu adevărat ideea că marea adâncă este o planetă extraterestră.

Scafandrul din Silt care ține un pește

Acesta îți trimiți sufletul să găsești ceva de deținut. De asemenea, puteți deține unele obiecte neînsuflețite, cum ar fi pârghiile.

Astfel, Silt cultivă o atmosferă ciudată adecvată mult mai bine decât multe jocuri comparabile. Îmi place destul de mult lumea, dar problema mea este că atunci când interacționez cu puzzle-urile din Silt, nu este suficient de strict cu sistemele sale sau suficient de generos cu jucătorul său pentru a-l face mai distractiv decât frustrant. Nu aveți suficient spațiu pentru a vă înșela nici măcar ușor în rezolvarea unui puzzle, dar lucruri precum căutarea peștilor (care vă vor ataca de obicei dacă nu îi aveți) lasă mult loc pentru greșeli. Aceasta este o situație de moarte cu o singură lovitură și, dacă, de exemplu, trebuie să folosiți o patine pentru a vă teleporta prin diverse părți, a muri deoarece patina înseamnă nu numai să repetați întregul teleport, ci și partea în care găsești și ai patina . Acest lucru nu este la fel de supărător ca și cum tu, scafandrul, ai fi murit, dar sunt de fapt o mulțime de situații care se vor întâmpla.

Este unul dintre acele jocuri în care vei rezolva trei pași într-un puzzle și apoi vei ști practic de ce ai nevoie pentru pasul patru, dar dacă încurci pasul patru, chiar și puțin, trebuie să te întorci la început. , nu pentru că nu știi Nu știu ce să fac, dar pentru că nu ai făcut-o așa cum dorește jocul. Dacă acest lucru se întâmplă de mai multe ori la rând, începi să încerci să treci cu viteză prin primele trei etape, apoi dai peste cap etapa 2 și trebuie să o iei de la capăt, moment în care ești foarte enervat și vrei cremă. Unele puzzle-uri vă cer chiar să experimentați în etapa a patra pentru a stabili ce se întâmplă cu adevărat și ce instrumente aveți la dispoziție, ceea ce este al naibii de enervant. Au fost câteva momente în care m-am gândit: „Ei bine, nu pot face asta din nou”, și am oprit jocul.

Scafandru cu nămol urmărește o lumină cu naluca într-un tunel subacvatic

Silt este un joc destul de scurt, iar jocul de câteva zile însemna că de obicei descoperim un puzzle data viitoare când îl jucam din nou. Nu sunt pe deplin sigur că întoarcerea la Silt este situația ideală. Întrebarea este într-adevăr: sunt vibrațiile suficient de bune pentru a compensa lipsa unui sistem de puncte de control mai bun? Nu sunt sigur că sunt, atât din cauza conciziei comparative a lui Silt, cât și pentru că nu e ca și cum ar fi Dark Souls, aici. Oprirea, pornirea și reîncărcarea s-au simțit puțin în contradicție cu plutirea de vis și/sau de coșmar în orice caz. Pe de altă parte, adăugarea mai multor puncte de control este probabil tot ce aveți nevoie, astfel încât kilometrajul dvs., în special sub apă, poate varia.

Add Comment