Microsoft trebuie să dea „Halo” cuiva în afară de 343?

Halo este în mod curent în tendințe cu a o sută de mii de mențiuni pe Twitter și asta… nu este cea mai bună știre. Cea mai mare parte a conversației online de acum este despre foaia de parcurs sumbră pe care 343 a stabilit-o pentru Halo Infinite Sezonul 2, care se va desfășura timp de încă șase luni, la fel ca și Sezonul 1, cu conținut relativ minim răspândit în acea perioadă. Funcțiile pe care fanii sperau că Infinite le va lansa sunt acum „țintite” pentru sfârșitul lunii august, în timp ce altele (cooperație cu ecran divizat) nu au nicio dată.

Acest lucru a ridicat întrebări mai ample despre Halo în general și despre modul în care 343 Industries a gestionat Halo în numele Microsoft de când a preluat Bungie după Halo Reach. A fost o despărțire neobișnuită, în care Bungie a părăsit Microsoft, a lăsat Halo IP în urmă și a publicat Destiny cu Activision. Acum, Bungie a fost cumpărat de Sony cu Destiny 2, unul dintre cele mai mari jocuri live de pe piață. Și în timp ce mulți oameni au jucat Halo Infinite, starea actuală a jocului și franciza în ansamblu sunt dezbătute.

Multe dintre acestea sunt subiective, dar nu cred că veți găsi atât de mulți fani Halo prefera Mandatul lui 343 la Bungie, dintr-un motiv sau altul. În general vorbind, conversația despre tranșele Halo ale lui 343 a fost:

Halo 4 – A avut o campanie destul de decentă, dar a încercat să-și codifice modul multiplayer într-un mod care nu a funcționat pentru jucătorii tradiționali Halo.

aureola 5 – Multiplayer semnificativ îmbunătățit, dar s-a încheiat cu o campanie foarte, foarte prost realizată, care nu s-a concentrat suficient pe Master Chief și este în general considerată cea mai proastă campanie din serie.

Halo: Colecția Master Chief – A fost cu mult timp în urmă, dar aceasta a fost o lansare cu adevărat dezastruoasă în care jocul pur și simplu nu a funcționat luni de zile. De-a lungul anilor, a fost îmbunătățit și susținut încet, depășind recent numărul total de jucători Halo Infinite pe PC după o actualizare recentă.

halou infinit – A fost cel mai jucat joc Halo la lansare, datorită includerii sale în Xbox Game Pass. Inițial, a fost multă dragoste pentru cât de distractiv a fost sandbox-ul open world cu colecția de instrumente a Master Chief, deși povestea a fost puțin… mai controversată. Ne pare rău că am ratat câteva major Evenimente precum 343 au încercat să „repare” povestea lui Halo 5, terminându-se exact când lucrurile deveneau interesante cu o potențială nouă cursă, iar acum nu avem idee când narațiunea ar trebui să continue.

Multiplayer-ul a fost… greu. Gameplay-ul este solid, dar Infinite are unul dintre cele mai proaste sisteme de progresie din gen, trebuind să fie revizuit și schimbat de mai multe ori pe parcursul acestui sezon, la fel ca și microtranzacțiile sale. Acum, cu un al doilea sezon de șase luni care aduce doar două hărți și trei moduri, fanii cred că 343 pur și simplu nu poate susține jocul la scara de care are nevoie. Și toate acestea au venit după ce Halo Infinite a fost Deja a fost amânat cu un an de la fereastra de lansare inițială, care trebuia să fie odată cu debutul Xbox Series X/S.

spectacolul de halo – Acesta este un detaliu minor, dar 343 a fost foarte implicat în emisiunea Paramount Plus, care are un buget uriaș și a trecut printr-un milion de scenarii înainte de a fi lansat. Serialul a avut niște bătălii solide, dar, în general, nu pare să fie iubit de majoritatea fanilor sau spectatorilor ocazionali în acest moment, cu povești ciudate și decizii despre personaje.

343 deține controlul Halo de zece ani, încă de la lansarea lui Halo 4 în 2012. În timp ce jocurile Halo continuă să se vândă bine pentru că… sunt jocuri Halo, pare să existe întotdeauna o problemă majoră care însoțește fiecare lansare. , păstrând jocul și seria înapoi de unde îi aparține, ca ceea ce se presupune a fi proprietatea intelectuală emblematică a Microsoft.

Microsoft începe deja să aducă „ajutor”. Certain Affinity creează acum un mod multiplayer separat, probabil un Battle Royale, pentru lansare alături de Halo Infinite. Bănuiesc că întrebarea este dacă Microsoft dorește sau nu să continue să-și pună încrederea în 343 pe parcursul lungului arc al francizei, având în vedere ceea ce am văzut în ultimii zece ani și cum, în multe privințe, starea actuală a Infinite și dezvoltarea sa este una dintre cele mai deranjante răsturnări de situație de până acum (deși nu cred că nimic depășește teribila lansare Halo MCC din toate timpurile).

Întrebarea ar putea fi… chiar avea altă opțiune? Sony tocmai a cumpărat Bungie, așa că nu se va întâmpla niciun plan principal de a-i aduce înapoi pentru a prelua controlul, nu că Bungie oricum renunță să mai lucreze la Destiny și la noile sale IP-uri. Și Microsoft încă încearcă să-și dea seama cum să-și facă propriile studiouri să funcționeze, iar problemele de producție afectează The Initiative și jocul său Perfect Dark.

Poate că răspunsul este timpul, iar Halo Infinite își va găsi în cele din urmă groove. Dar, din nou, cred că este vorba despre cel mai mare arc din ultimii zece ani, care aș spune că pune o problemă mult mai mare decât cele mai recente meciuri ale lui Infinite. Până acum, Microsoft pare să nu fie de acord.

urmați-mă Pe twitter, Youtube, Facebook Y Instagram. Abonați-vă la buletinul informativ săptămânal gratuit cu prezentarea conținutului, roata lui Dumnezeu.

Ia-mi romanele SF seria ucigaș de eroi Y Trilogia Pământului.

.

Add Comment