Fanii Halo Infinite sunt supărați după 343 de amânări în cooperare pentru echipa „Health”

Șapte spartani stau în fața hărții Breaker în Halo Infinite purtând produse cosmetice Halo Infinite din sezonul 2.

Captură de ecran: 343 Industrii

Este rar să vezi un dezvoltator de jocuri video recunoscând public criza, să nu mai vorbim evitare ca motiv pentru întârzieri. Vineri, dezvoltatorul 343 Industries a dezvăluit foaia de parcurs mult așteptată pentru halou infinitplin cu o serie de caracteristici întârziate, împreună cu o recunoaștere sinceră că astfel de decizii au fost luate în interesul prioritizării „sănătății echipei”. niste aură jucătorii s-au speriat oricum.

halou infinit a fost într-o plimbare de tip roller coaster de la lansarea sa în noiembrie anul trecut pentru Xbox și PC. Pentru prima dată în serie, modul său multiplayer este free-to-play, cu un model sezonier similar modelelor similare prezentate în jocuri free-to-play similare. A fost cel mai mare aură lansare în istoria serieidar câteva luni mai târziu, pe fondul lipsei de hărți și moduri noi (un eveniment repetat de șase ori pe tot parcursul sezonului), jucătorii a început să sară în joc. Mai devreme luna asta, o mulțime de informații despre hărțile și modurile viitoare interesul revitalizat pentru o vreme înaintea celui de-al doilea sezon, programat să fie lansat săptămâna viitoare. Apoi a apărut foaia de parcurs.

Este aproape comic că un JPG cu ceva text și o mână de fotografii poate declanșa un întreg weekend de ~vorbire~. Dar trebuie să înțelegeți, cei mai devotați jucători au văzut de mult acest lucru ca pe o promisiune de a se angaja din greu. halou infinit ar merita pe viitor. În plus, nici măcar foaia de parcurs în sine nu a fost implementată în cronologia planificată. În noiembrie, Joseph Staten, liderul creativ al 343 Industries zicală halou infinitFoaia de parcurs „anul unu” avea să apară cândva în ianuarie. Calendarele dvs. pot indica faptul că au trecut cel puțin câteva zile.

Examinat în vid, pur pe baza meritelor „conținutului”, dezbrăcat de limitările expuse explicit și de costul uman al ceea ce este nevoie pentru a crea un astfel de conținut, sigur, foaia de parcurs este puțin dezamăgitoare. Unele caracteristici majore au fost amânate dincolo de ferestrele de lansare prevăzute. Alților li s-au dat termene „TBD” mai slabe. (Foaia de parcurs completă în sine este etichetată cu o declinare a răspunderii „supus modificării”.) o postare pe blog Publicat la 7:00 p.m. ET într-o vineri seara, Staten a arătat o explicație destul de solidă:

…o „prioritate zero” a sănătății echipei și a intrării într-un ritm de dezvoltare durabilă, astfel încât să vă putem oferi tuturor experiențe grozave, menținând în același timp un echilibru sănătos între muncă și viață. Știm că trebuie să oferim mai mult conținut și mai multe funcții mai rapid. A rămâne fideli priorității zero înseamnă că uneori trebuie să încetinim pentru a rămâne sănătoși și a ne mișca mai repede mai târziu. Dar, de asemenea, căutăm în mod agresiv modalități de a accelera lucrurile.

Nu este un secret pentru nimeni că industria jocurilor video este afectată de flagelul „crizei” sau a perioadelor prelungite de ore suplimentare, obligatorii sau insidioase, care sunt adesea un factor major în cazurile de burnout și burnout. Faptul că 343 Industries se străduiește să-și pună dezvoltatorii pe primul loc, în mijlocul unei pandemii încă în plină desfășurare, nu mai puțin, nu este genul de lucru pe care îl vezi în fiecare zi. Cât despre ce înseamnă asta cu adevărat halou infinit:

  • Cooperarea online, planificată inițial să se lanseze odată cu lansarea sezonului doi, este programată în luna august.
  • Cooperarea cu ecran divizat este acum deconectată de la cooperarea online. Este planificat pentru, uh-oh, „ora de stabilit”.
  • Opțiunea de a relua misiunile campaniei, adică ceva ce nu poți face acumEste programat pentru ceva timp în august.
  • Popularul mod de crafting Forge devine beta în septembrie și va fi, de asemenea, în beta pentru sezonul 3. (Imaginile filtrate indică va fi cea mai robustă iterație a lui Forge de până acum).
  • Și cel mai important: al doilea sezon va dura șase luni, de două ori mai mult decât era planificat. Al treilea sezon are premiera la începutul lunii noiembrie.

Acesta din urmă este cea mai mare piedică pentru jucători, care citează în mod regulat aurăSistemul de progresie ca motiv pentru a părăsi jocul. halou infinitpermisul de luptă al lui este de 100 de niveluri. Dacă joci în mod regulat și te concentrezi pe finalizarea provocărilor pentru XP, îl poți maximiza cu ușurință într-o lună sau două. Atunci ce, te întrebi? Joacă pentru distracție? pfft.

Foaia de parcurs Halo Infinite arată datele conținutului în cel de-al doilea an al shooterului la persoana întâi.

Imagine: 343 Industrii

În weekend, a Postare Reddit despre foaia de parcurs a strâns mii de comentarii, dintre care multe sunt negative. Unii chiar se limitează la virulență, numind-o „din păcate patetică” și spunând că „este o perioadă mizerabilă pentru a fi un aură fan.” Un sentiment comun subliniază sarcastic că, dacă omiteți setul de opțiuni cosmetice, noile funcții planificate pentru halou infinitPrimul an al lui se ridică la… trei moduri noi și două hărți noi.

Jucătorii îl compară cu cel vechi. aură jocuri dezvoltate de 343. În primul său an, 2012 Halo 4 văzut 343 adăugând 11 hărți noi adăugat la rotația jocului, răspândit în patru DLC-uri plătite post-lansare. pentru 2015 aureola 5Între timp, 343 au adăugat mai puține hărți oficiale în timpul primului an al jocului (doar nouă), dar le-au înlocuit cu niveluri suplimentare pentru modul PvE Warzone și cu hărți create în Forge. Aceste jocuri, însă, nu au fost făcute în timpul unei pandemii. halou infinit este și primul joc din serie care nu a refolosit hărți populare din jocurile anterioare (cel puțin deocamdată).

„Majoritatea fanilor nu realizează că inelul deteriorat reprezintă produsul neterminat care este Halo Infinite”, a spus un jucător. glumit. Alţii, mai serioşi, au mers până acolo a pune întrebarea dacă Microsoft ar trebui să livreze sau nu aură franciza unui alt dezvoltator decât 343 Industries.

Chiar și jucătorii care sunt în general pozitivi în ceea ce privește jocul nu au sărit tocmai în apărarea lui. oameni de aici subreddit-ul LowSodiumHalo— un spațiu digital în care fanii să se adune „fără toată sarea” asociat de obicei cu mainstreamul aură comunități – spun că sunt „dezamăgiți” și „ugh”, în timp ce recunosc că a avea date generale pentru anumite funcții, cum ar fi versiunea beta Forge, este cel puțin un balsam.

Într-o oarecare măsură, înțeleg. aură Fanilor le este foame. Personal, am fost pe marginea scaunului meu pentru cooperare pe ecran divizat de la lansare. Șase luni au fost puțin lungi pentru primul sezon, așa că, deși aștept cu nerăbdare ce urmează în al doilea: noile moduri sună absolut nebunesc—Nu sunt complet sigur că este suficient pentru a menține baza de jucători sănătoasă încă șase luni. Dar dacă 343 Industries se gândește serios să-și pună echipa pe primul loc, dacă acest motiv nu este doar bătaia publică pentru a trece peste unele scăderi din culise pentru un rezultat minim, atunci merită cu siguranță așteptarea. Nu este o întrebare în mintea mea.

Reprezentanții 343 Industries nu au răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Dacă lucrezi în studio, sau sunt la curent cu starea operațiunilor lor și aș dori să discut, oficial sau neoficial, căsuța mea de e-mail este deschisă: [email protected]

.

Add Comment