Cum poate diferi modul de joc Final Fantasy 7 Remake Part 2 față de primul joc

Final Fantasy 7 Remake lansat în 2020 ca o reimaginare completă și modernă a clasicului JRPG. Grafica și coloana sonoră sunt de top, gameplay-ul a trecut de la acțiune pe rând la acțiune în timp real și există o mulțime de detalii pentru hardcore. Final Fantasy fani. Cu toate acestea, a numi jocul un remake complet este un deserviciu, așa cum Final Fantasy 7 Remake doar povestește primele câteva ore ale jocului original.

Final Fantasy 7 Remake este un joc liniar. Întinde actul de deschidere al lui Midgar, ceva care durează câteva ore în original, într-o campanie completă de 40 de ore. Liniaritatea remake-ului nu este o problemă aici, având în vedere că Midgarul original este, de asemenea, simplu. Cu toate acestea, apar îngrijorări când ne uităm la restul jocului. După ce jucătorii părăsesc orașul Midgar, Final Fantasy 7 lumea se deschide larg. Acest lucru face un liniar Final Fantasy 7 Remake partea 2 aparent imposibil, așa că stilul jocului se va schimba probabil ca rezultat.

VIDEO GAMERANT AL ZILEI

RELATE: Final Fantasy 7 lansează expoziția virtuală de fan art pentru cea de-a 25-a aniversare

Structura liniară a Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 Remakelui liniaritatea și timpul extins de execuție funcționează în favoarea dvs. Deoarece ritmul încetinește, personaje precum Jessie, Biggs și Wedge au povești de fundal și mai multe șanse să strălucească. Zonele sunt acum dens populate și Midgar se simte mai mult ca un oraș ca niciodată. Povestea mai lentă permite jucătorilor să se implice și mai mult la începutul călătoriei lui Cloud, deși structura nu este lipsită de defecte.

In timp ce Final Fantasy 7 Remake se extinde asupra lui Midgar și a locuitorilor săi, o mare parte din intriga jocului se simte ca puf. Nici acest lucru nu este retrogradat doar la conținutul secundar, liniaritatea jocului împinge jucătorii spre el. Secțiuni precum cimitirul trenurilor bântuite conțin povești originale care nu au nicio relevanță pentru intriga. Pufurile și umplutura erau inevitabile, mai ales când încercam să extindeți o porțiune a jocului de la cinci ore la patruzeci de ore.


General, Final Fantasy 7 Remake binele depășește răul. Relațiile mai profunde cu caracterul și locațiile pe deplin realizate sunt mai memorabile decât umplerea ocazională. ff7 noua versiune este bun ca o aventură liniară de sine stătătoare, dar mai rămâne mult joc de acoperit. Acest stil liniar de joc va trebui cu siguranță să se schimbe pentru reface partea 2 și jocurile dincolo de asta pentru a avea succes.

RELATE: Final Fantasy 7 Remake Partea 2 are cizme mari de umplut

Final Fantasy 7 după ce a părăsit Midgar

După ce a părăsit Midgar, fantezie finală 7 trece de la un JRPG liniar la o aventură complet deschisă. Mai există un obiectiv principal de urmat, dar jucătorii sunt liberi să exploreze harta lumii și să găsească conținut secundar. Aici, jucătorii au acces chiar și la Chocobos pe care îi pot călăreți și reproduce și la tipic Final Fantasy dirijabil. În general, există prea multe zone pentru a vă aștepta în mod realist la același nivel de detaliu 7 reface partea 1 – cu excepția cazului în care fiecare parte extinde doar o secțiune într-o experiență completă.


Din fericire, dezvoltatorul Square Enix are o istorie în crearea de jocuri moderne în lume deschisă. fantezie finală 15 este o lume complet deschisă, chiar dacă harta jocului nu este foarte detaliată. Combinând design-urile lumii de 7 versiune nouă Y cincisprezece ar fi cel mai bun pariu: să ai o lume interactivă pe care jucătorii să o exploreze și să salveze detaliile dens aglomerate pentru zonele principale, cum ar fi Cosmo Canyon și Junon Harbour. Midgar este, de asemenea, una dintre cele mai mari zone din original, așa că oferindu-i cea mai mare amploare și detalii se potrivește contextului lumii. Acestea fiind spuse, sfârșitul primei părți schimbă povestea atât de drastic încât totul dincolo de ea poate spune o poveste complet diferită.


Posibile schimbări în istoria Final Fantasy Remake

Lăsând umplutura deoparte, fantezie finală 7 remake al Povestea deviază foarte mult la sfârșitul jocului, rezultând o luptă finală cu sefirot care are loc cu zeci de ore înainte. Este puternic implicat că restul 7 versiune nouă va avea loc într-o linie temporală alternativă, iar problema de aici este imediat clară. Final Fantasy 7 Remake nu este un remake adevărat dacă spune doar prima parte a poveștii înainte de a trece complet la altceva. Acestea fiind spuse, schimbarea poveștii poate permite jocului și lustruirea primei părți să continue, în timp ce surprind fanii de multă vreme cu ceva nou.


da 7 remake-uri ratele viitoare nu sunt fidele, Square Enix este liber să facă orice tip de joc îi place. Stilul liniar se potrivește bine cu partea întâi, așa că aplicarea a ceva similar cu o nouă poveste centrată în jurul locațiilor celebre din jocul original ar putea funcționa și în partea a doua și mai departe. Square Enix trebuie să știe că schimbarea prea mult a poveștii va dezamăgi fanii, așa că sperăm că cea mai mare parte va rămâne oricum.

Final Fantasy 7 Remake partea 2 are multe pentru care să trăiască. Fanii nu vor dori doar să vadă o recreare fidelă a jocului original, ci și un succesor demn al primei părți a remake-ului. Square Enix are multe de decis când vine vorba de ritmul, povestea și structura generală a jocului. Indiferent, probabil că va fi cu ani înainte Final Fantasy 7 Remake Este complet.

Final Fantasy 7 Remake Partea 2 este în dezvoltare.

MAI MULT: Data de dezvăluire a Perfect Final Fantasy 7 Remake Part 2 pare evidentă


final-fantasy-16-clive-1

Final Fantasy 16 ar putea explora Războinicii întunericului care pot fi jucați

citeste in continuare


Despre autor

Add Comment