Cel mai recent patch al lui Dying Light 2 include New Game Plus, care va „altera semnificativ” gameplay-ul

Cel mai recent patch al lui Dying Light 2, 1.03, include zeci de modificări, inclusiv un mod New Game Plus despre care dezvoltatorul Techland spune că va „altera semnificativ” jocul.

După finalizarea poveștii Dying Light 2 (deși nu cele peste 500 de ore de conținut), jucătorii pot reporni jocul și pot experimenta din nou cu modificări suplimentare. Deși Techland a rămas oarecum vag în notele lor, al doilea joc va recunoaște că nu este prima dată când jucătorul modifică un anumit conținut și a adăugat lucruri noi și exclusive de făcut.

Conținut nou, complet indisponibil în prima versiune a Dying Light 2, include: 30 de inhibitori noi, noi ținte de platină pentru provocările parkour, aspectul inamic actualizat (de exemplu, Volatiles și Banshee vor apărea acum noaptea), un nou nivel de armă legendară, întâlniri cu aur , și dificultatea inamicului care se va scala în funcție de nivelul jucătorului.

Dying Light 2 Performance Review Images

În toate fișierele de salvare, Techland a remediat și o serie de misiuni cu erori și a adăugat una nouă numită Something Big Has Been Here, care conține o nouă variantă infectată cu mutații.

Dezvoltatorul este surprinzător de sincer cu privire la alte modificări, spunând clar că „dușmanii cu arcurile sunt mai puțin deranjante” acum. Bug-ul care a făcut ca unii inamici să devină invulnerabili la daune a fost remediat împreună cu probleme similare, iar patch-ul actualizează, de asemenea, jurnalul de realizare, astfel încât totul să apară așa cum ar trebui.

Un număr semnificativ de modificări au fost, de asemenea, aduse modului cooperativ al Dying Light 2, în primul rând îmbunătățiri ale calității vieții și remedieri pentru problemele de conexiune care, sperăm, vor ajuta la atenuarea problemelor pe care jucătorii le-au avut când jucau cu alții de la lansare.

Techland a spus că stabilitatea generală a fost îmbunătățită, erori care blochează progresia, cum ar fi anumite NPC-uri care nu apar, au fost remediate și probleme precum nerecunoașterea jocului și, astfel, generarea inamicilor în jurul jucătorului care se alătură. Restul notelor de corecție (disponibile mai jos) acoperă probleme similare, cum ar fi remedierea erorilor și optimizarea îmbunătățită a texturii.

Techland a anunțat actualizarea la începutul acestei luni și a promis că este unul dintre cele mai mari patch-uri de până acum. Fiind cel mai mare patch-uri ar fi cu siguranță impresionant, având în vedere că actualizarea din prima zi a inclus peste 1.000 de remedieri, abordând unele dintre problemele evidențiate în recenzia IGN 7/10: „Dying Light 2 este o aventură-acțiune ambițioasă pentru zombi, care este plină de informații de clasă mondială. parkour, o lume deschisă uimitoare și fiecare greșeală dureroasă din carte.”

În ciuda problemelor inițiale, jocul s-a dovedit a fi incredibil de popular, ajungând în topul celor mai jucate 25 de jocuri Steam și vânzând peste cinci milioane de copii în prima sa lună.

Dying Light 2 aprilie Note complete ale patch-ului:

joc nou+

  • După ce l-ai terminat o dată, jocul poate fi rejucat, doar că de această dată cu parametrii de joc modificați pentru a încuraja un al doilea joc prin implementarea unui sistem și experiență unice. Jucătorul poate acum traversa povestea cu mecanici revitalizate. Acestea includ noi comportamente ale inamicilor, întâlniri mai dificile, noi obiecte în lume, și anume inhibitorii nou adăugați și multe alte schimbări care vor modifica semnificativ jocul și vor permite jucătorului să-și dezvolte în continuare caracterul. Toate acestea sunt disponibile numai în New Game+!
    • 30 de inhibitori noi
    • Noi ținte de platină pentru provocările de parkour
    • Distribuție actualizată a inamicului (de exemplu, Volatile și Banshee apar noaptea, varietate mai mare de grupuri de inamici în întâlniri)
    • S-a adăugat un nou nivel de armă legendară.
    • S-au adăugat întâlniri de aur.
    • Dificultatea inamicului crește cu nivelul jucătorului.

Actualizări cooperative

  • S-au rezolvat problemele de conexiune și stabilitate în cooperare.
    • S-au rezolvat problemele de conectare cu jucătorii care se află mai departe în poveste.
    • Performanță îmbunătățită a jocului în modul cooperativ.
  • Blocuri de povești cooperative
    • S-a rezolvat o problemă care a cauzat blocarea progresiei într-un mod de joc pentru un singur jucător după o sesiune de cooperare.
    • S-au remediat unele bucle de moarte rămase în cooperare.
    • S-a rezolvat o problemă cu un NPC dispărut în timpul căutării persoanei dispărute într-o sesiune de cooperare
  • calitate cooperativă
    • Afișare îmbunătățită a armelor în meniu și inventar online
    • Gestionarea îmbunătățită a cerințelor provocării cooperative.
    • S-a remediat reapariția aleatorie a bandiților în timp ce jucătorii sunt încă în tabăra de bandiți.
    • S-au rezolvat probleme cu jucătorul care nu a putut accesa inventarul sau harta după ce a murit de mai multe ori în cooperare.
    • S-a rezolvat progresia poveștii blocată cu notificarea „aproape de inamici”.
    • S-a rezolvat o problemă rară în care un jucător nu se poate mișca după ce a reînviat
    • Remedieri pentru reapariția perechilor departe de gazdă și reapariția în geometrie
    • S-a remediat instabilitatea AI în cazuri aleatorii.
    • Diverse animații cooperative îmbunătățite: ghemuiți, aruncați, plecați și multe altele
    • S-a rezolvat dublarea sunetului în cooperare.
    • S-au remediat cazurile rare de dialog cu raza de căutare care nu răspunde în cooperare, provocând blocări ale poveștii.
    • S-a rezolvat afișarea pictogramelor incorecte pe hartă după o petrecere în cooperare.
    • S-a remediat „a cere ajutor” atunci când jucătorul este convocat în timpul unei întâlniri de cooperare
    • S-au remediat ecranele negre în anumite situații care ar putea cauza blocări ale progresiei în timpul progresiei în cooperare
    • S-a remediat o eroare inutilă de text „cerință de calificare” în descrierea unei provocări într-o sesiune de cooperare
    • Timpul de expirare a ferestrelor tutorialului a fost actualizat la 30 de secunde în timpul sesiunilor de cooperare.
    • S-a remediat o eroare care permitea jucătorului să aibă mai multe misiuni de poveste active.

actualizare de conținut

  • Mutated Infected – S-a adăugat o nouă misiune Something Big Has Been Here, care includea variante speciale de goons elementali

actualizări de joc

  • Dușmanii cu arcuri sunt mai puțin enervanti – producția de daune mai mici
  • Realizările finalizate sunt acordate în mod corespunzător la finalizare. Acest lucru funcționează și pentru realizările care au fost obținute înainte de actualizare.
  • S-a remediat o eroare care îi făcea pe Howlers and Screamers să devină invulnerabili la daune.
  • S-a rezolvat posibilitatea de a călători rapid între regiunile hărții după finalizarea mai multor misiuni.
  • S-a remediat o eroare ale AI ale întâlnirii umane aleatorii
  • S-a remediat invulnerabilitatea infectată la săgeți.
  • S-au remediat recompensele lipsă după întâlnirile cu bandiți
  • S-a remediat mișcarea de patrulare virală în facilitățile GRE.

Actualizări de misiune

  • S-a remediat o eroare legată de tăierea peretelui în timpul misiunii Let’s Waltz
  • S-a remediat o eroare care făcea ca jucătorul să se blocheze după ce folosea un bruiaj sau deschidea inventarul după ce a obținut bruiajul în misiunea Markers of Plague.
  • S-a remediat eroarea de afișare a hărții în misiunea The Only Way Out.
  • S-a remediat că Hakon a dispărut în misiunea In The Darkness după ce a jucat în cooperare.
  • S-a rezolvat ca Sophie să fie inaccesibilă în misiunea Raid

Actualizări UI/UX

  • S-a adăugat un cursor FOV pe PlayStation 5 și Xbox Series X
  • Optimizare îmbunătățită a texturii UI
  • S-au rezolvat probleme legate de comutarea între tastatură și controler
  • S-a remediat mesajul pop-up inhibitor în misiunea Markers of Plague
  • S-a rezolvat afișarea misiunii în jurnal.
  • S-a remediat afișarea ferestrei tutorialului
  • S-a remediat afișarea durabilității armelor, urmărirea misiunii și gestionarea inventarului pe al doilea ecran al ASUS ROG Zephyrus Duo
  • Aiden nu ar mai trebui să pozeze în meniul principal
  • S-au remediat blocările legate de lansarea jocului la rezoluție de 5760×1080
  • S-a rezolvat afișarea unor numere incorecte pe bara de imunitate.
  • Modificări minore la legăturile tastelor PC

Actualizări tehnice

  • Stabilitate îmbunătățită a jocului
  • Diverse surse de accident remediate
  • Stabilitate îmbunătățită a ratei de cadre în diferite locuri de pe hartă.
  • S-au remediat diverse erori care permiteau jucătorilor să vadă și să cadă în afara texturii hărții.
  • S-au remediat erori ocazionale de textură în diferite locuri de pe hartă.
  • S-au remediat diverse erori audio
  • …și numeroase remedieri suplimentare de erori și îmbunătățiri de calitate.

Ryan Dinsdale este un freelancer la IGN care își amintește ocazional că a scris pe Twitter @thelastdinsdale. El va vorbi despre The Witcher toată ziua.

Add Comment